joi, 20 ianuarie 2022

ULTIMA SCRISOARE A LUI DON FABRIZIO

 

Nu mi-am pierdut niciodată bucuria de a vesti Evanghelia



Don Fabrizio De Michino, un tânăr preot napolitan care a murit recent la vârsta de doar 31 de ani, i-a scris o scrisoare Papei Francisc:

Sanctității sale Papa Francisc,

Sfinte Părinte, în rugăciunile mele zilnice pe care le adresez lui Dumnezeu, nu voi înceta să mă rog pentru Sanctitatea Voastră și pentru slujirea pe care Domnul însuși v-a încredințat-o, ca să continuați să anunțați vestea cea bună a Evangheliei cu multă putere și bucurie.

Numele meu este Fabrizio De Michino și sunt un tânăr preot al Episcopiei de Napoli. Am 31 de ani și cinci ani de preoție. Îmi desfășor activitatea pastorală la Seminarul Arhiepiscopal din Napoli ca formator al grupului de diaconi și de asemenea într-o parohie, în Ponticelli, situată la periferia estică din Napoli.

Parohia comemorează miracolul petrecut pe dealul Esquilino și este dedicată Sfintei Fecioare Maria a Zăpezii. În 2014 am sarbatorit primul centenar al încoronarii statuii ce datează din 1500, o statuie foarte dragă tuturor locuitorilor. Ponticelli este un cartier degradat cu multă criminalitate și săracie, dar pe zi ce trece descopăr frumusețea de a vedea ce face Domnul în aceste persoane care se încred în Dumnezeu și în Sfânta Fecioară Maria. De când sunt în această parohie dragostea față de Mama Cerească a crescut tot mai mult, sperând mereu în apropierea și protecția ei chiar și în dificultăți.

Din păcate, sunt trei ani de când mă lupt cu o boală rară: o tumoră chiar în interiorul inimii și de câteva luni cu noi metastaze la ficat și măduva spinării. Nu au fost ușori acești ani, însă, nu mi-am pierdut niciodată bucuria de a vesti Evanghelia. Chiar și în oboseală simt cu adevărat această putere care nu vine de la mine ci de la Dumnezeu care îmi permite să-mi împlinesc cu simplitate slujirea.

Există un verset biblic care mă însoțește și care mă întărește să mă încred în puterea Domnului, un verset din cartea profetului Ezechiel: „Vă voi da o inimă nouă, voi pune în voi un Duh nou, voi lua de la voi inima de piatră și vă voi da o inimă de carne” (Ez 36, 26).

În acest timp sunt însoțit de prezența episcopului meu, Cardinalul Crescenzio Sepe, care mă susține constant, chiar îmi spune uneori să mă odihnesc puțin ca să nu sufăr prea mult.

Îi mulțumesc lui Dumnezeu, familiei mele și prietenilor mei preoți care mă ajută și mă sprijină mai ales când fac terapii, împărtășind cu mine diferitele lor momente de suferință. Chiar și doctorii mă asistă foarte mult și fac tot posibilul pentru a găsi terapiile potrivite pentru îngrijirea mea.

Sfinte Părinte,

Poate că mă lungesc cu scrisoarea mea, dar vreau doar să vă spun că ofer Domnului toate acestea pentru binele Bisericii și pentru Sanctitatea voastră în special, pentru ca Domnul să vă binecuvânteze mereu și să vă însoțească în slujire și iubire.

În rugăciunile Sanctității voastre să vă rugați și pentru mine pentru a putea face voința lui Dumnezeu mereu și în orice mod. De multe ori, este adevărat, nu-i cer lui Dumnezeu vindecarea mea, dar îi cer puterea și bucuria de a continua să fiu un mărturisitor adevărat al iubirii Sale și preot după inima Sa.

Sigur de rugăciunile părintești ale Sanctității Voastre, vă salut cu mult devotament.

Don Fabrizio De Michino

Sursa: Tv2000

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu