joi, 30 noiembrie 2017

Pentru a mulțumi și a ne aminti cine suntem: adevărați fii ai lui Dumnezeu



Dragă fiu/fiică,
Tu, care ești o ființă umană, ești miracolul meu. Și ești puternic, capabil, inteligent și plin de daruri și talente. Povestește-le și fii entuziasmat pentru ele. Recunoaște-te! Găsește-te! Cercetează-te! Și gândește-te că din acest moment poți să-ți schimbi viața ta în bine, dacă te propui și te împlinești de entuziasm. Și mai ales, dacă îți dai seama că fericirea poți să o obții doar dacă ți-o dorești!

Ești creația mea cea mai mare. Ești miracolul meu. Nu te teme să începi o viață nouă. Nu te plânge niciodată. Nu te deprima. Cum poți să te temi dacă ești miracolul meu? Ești înzestrat cu puteri necunoscute celorlalte creaturi din univers. Ești unic. Nimeni nu este la fel ca tine. Depinde doar de tine dacă accepți calea fericirii și înfrunt-o, și mergi mereu înainte până la sfârșit. În mod simplu pentru că ești liber.

În tine este puterea de a nu te atașa de lucruri. Lucrurile nu te vor face fericit. Te-am creat perfect pentru ca să profiți de capacitatea ta și nu pentru a te distruge cu lucruri superficiale. Ți-am dat puterea de  a gândi, de a iubi, de a te determina, de a râde, de a imagina, de a crea, de a planifica, de a vorbi, de a te ruga. Ți-am dat puterea de a alege destinul propriu folosind voința ta. Ce ai făcut din aceste forțe enorme pe care ți le-am dat? Nu contează. De astăzi înainte uită trecutul tău, folosind în mod înțelept această putere de alegere.

 Alege să iubești în loc să urăști, alege să râzi în loc să plângi, alege să faci în loc să stai, alege să crești în loc să te consumi, alege să binecuvântezi în locul blestemului, alege să trăiești în loc să mori. Și învață să simți prezența mea în orice acțiune din viața ta. Să crești în fiecare zi un pic mai mult în optimismul speranței. Lasă-ți în spate fricile și sensul de a pierde. Eu sunt mereu lână tine. Cheamă-mă, caută-mă, reamintește-ți de mine. Trăiesc în tine mereu și te aștept mereu pentru a te iubi. Dacă trebuie să vii la mine într-o zi  … că este astăzi, în acest moment. Orice moment pe care-l trăiești fără mine este o clipă infinită de pace pe care o pierzi.

Caută să devii copil, simplu, inocent, generos, cu capacitatea de a te uimi și de a te emoționa în fața minunăției de a te simți om deoarece poți cunoaște iubirea mea, poți simți o lacrimă, poți înțelege durerea…

Nu uita că ești miracolul meu. Că vreau să fii fericit, cu milostivire, cu pietate, deoarece în această lume în care trăiești poți să te obișnuiești să râzi, mereu tu înveți să o faci. Și dacă ești miracolul meu, atunci folosește darurile tale și schimbă ambientul tău, contagiindu-l de speranță și optimism fără frică, deoarece eu sunt lângă tine.

Cu tot afectul meu, Dumnezeu!


Traducere din italiană Pr. Ioan Balan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu